December 23, 2014

Christmas nails

Evo mene nakon dužeg vremena. Jednostavno sam nekako izgubila volju za lakiranjem i slikanjem i pisanjem bloga :( A i bili su mi kratki nokti neko vrijeme pa mi se nije dalo ništa crtati, samo sam nosila rozi lak cijelo vrijeme. Ali sad su narasli dosta pa sam iskoristila ovo blagdansko vrijeme da nešto konačno i nacrtam. Candy cane mi je odmah pao na pamet. Snješka sam radila i prošle godine, ali nisam ga mogla izostavit i ove:D Šljokice su Smart girls get more 114. Kupljene još prošli Božić. Stavila sam ih u tri sloja. Candy cane sam radila točkalicom, u mom slučaju strelicom za pikado :D Crveni lak je Loreal - Flamingo pink. Linije sam vukla tip painterom. Ali čak ni nisu toliko grbave ispale. Plavi lak je Flormar 423. I preko njega sam stavila jedan sloj Essence - Hey, nude. Tako da izgleda kao snijeg. Snješka sam radila isto s točkalicom i tip painterom.
I mogu reći da sam zadovoljna kako je ispalo. Cijeli dan si buljim u nokte :D 
Želim vam svima Sretan Božić!
Merry Christmas to everyone!







10 comments: