September 12, 2014

Essence - Lovely, maybe

Prvo da se ispričam što me nije bilo dugo. Pukao mi je jedan nokat jako i morala sam ih sve skratit :(  Nisam ih onda htjela slikati tako kratke. Sad su malo narasli. Najviše mi je žao što sam morala opet u kocku izrašpati, a bademasti su mi bili baš super. Sačekat ću još malo da narastu pa ću ih onda opet zaobliti.

Stigli su novi Essence lakovi u DM. Ima puno lijepih šljokica. Zasad sam kupila samo ove. Sadrže bijele, roze i ljubičaste šljokice. Ali moram priznati da mi nekako ne izgledaju dobro preko rozoga. Mislim da će bolje stajati preko bijelog ili same u 4 sloja. Rozi lak ispod je Moment 46. Šljokice sam stavila u dva sloja.







2 comments:

  1. Uuuuuuuuuuuu, stigli su novi lakići? Nisam vidjela još! Nisam si dugo šljokice kupila <3
    Šteta za nokat, ali oni barem uvijek rastu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da još prošli tjedan su stigli. Super su. Istina narast će, šta se može :)

      Delete