July 31, 2014

Novi oblik noktiju!

Evo malo za promjenu novi oblik. Već mi je dosadio onaj kockasti. Gledala sam po Pinterestu često ovakve nokte i baš su mi se svidjeli. Na rašpanje potrošila dva sata! Ali isplatilo se, zadovoljna sam kako mi stoje.
Rozi lak na kažiprstu i malom je Colleen 182, rozi na palcu i srednjem je Moment 02, zlatni je Essence - My fortune cookie i preko njega šljokice Essence - Gold fever u dva sloja. Linije sam radila sa tip painterom.
Nadam se da vam se sviđa novi oblik ;)








20 comments:

  1. APSOLUTNO SAVRŠENSTVO! OVAJ LOOK OBOŽAVAM! morat ću ga probati kopirati ;)

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se manikura, a ovaj oblik ti fkt dobro stoji :D

    ReplyDelete
  3. Odlicni su, perfektno oblikovani! I ja razmisljam da promenim oblik mojih. Manikir je presladak. :]

    ReplyDelete
  4. AWWW PRESUPER!!! moji su još četvrtasti i za sad ne planiram da im mijenjam oblik ali mislim da ću uskoro. nisam se još zasitila, skoro godinu dana sam imala bademasti oblik. ovi tebi preprepredobro stoje a i manikura je vrh! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Tebi je isto dobro stajao bademasti oblik :)

      Delete
  5. Mnogo ljepse nego kockasti...jel tako da je lakse ne zapinji 😊😊😊 i manje ce pucati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, mada mi je bilo lako i sa kockastima. Nisu bas pucali

      Delete
  6. Neznam jel se zakačio komentar, čini mi se da nije, pa pišem opet. :) Oblik ti predobro stoji. Ja sam razmišljala isto da pređem na ovaj oblik, ali neznam da li bi mi stajao i trenutno su mi nokti malo prekratki za ovaj oblik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja sam se isto bojala kako ce mi stajat ali nisam pozalila. I ja mislim da ovakav oblik bolje stoji na dugim noktima

      Delete
  7. I meni je odbilo jedan komentar :( Htedoh reći savršeno si ih oblikovala, baš mi se sviđa. Čini mi se i da ti bolje stoje ovako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni se cini da bolje stoje. Bas sam se zazeljela promjene

      Delete
  8. kako izgledali da izgledali, ja sam uvijek malo ljubomorna na tvoje nokte :*
    dobro ti stoji ovo čudo, praktičniji su jer manje zapinju i rjeđe pucaju, no kad imaš tako čvrste nokte tebi to vjerojatno ništa ni ne znači ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma pucali su i moji tu i tamo. Vise mi pucaju kad su kratki nego dugi :P

      Delete
  9. Sviđa mi se! Imaš savršene nokte za ovaj oblik :)

    ReplyDelete
  10. ajme, predivno ti stoji *-*
    i manikura je odlična :D

    ReplyDelete