May 26, 2014

Fate of flower

Ovog ljepotana sam kupila u kineskom dućanu, za 20kn. Nema imena, samo broj, 38. Ove lakove nisam još viđala do sad. Bio je još kričavo nrančasti, rozi, svjetlo rozi, bijeli, žuti, tamno plavi i crveni. Ali od svake boje samo po jedan komad. Zeleni mi se odmah svidio i morala sam ga kupiti. I što je najbolje, uopće ne smrdi :D Kineski lakovi inače znaju dosta smrditi, ali ovaj ima čak fini blagi miris, mogla bih ga cijeli dan mirisati :D Malo je rijeđi pa sam ga stavila u tri sloja. Suši se relativno brzo. Uživo je mrvicu svjetliji.










12 comments:

  1. Kričavo zelene lakove još nisam imala, ali ova nijansa je baš zanimljiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zelene jedino i volim kricave :D

      Delete
  2. Jaooo, kako je dobar ovaj mali zeleni *.* taman mi treba jedan takav! :D

    ReplyDelete
  3. Awwww, now that's some super awesome green. Love it!!

    ReplyDelete
  4. Mislim da se ne bih usudila staviti ga na svoje, ali na tvojim noktima super izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zasto ne, treba malo veselih boja :D Hvala

      Delete