May 17, 2014

Ados 551

U srijedu je u Kozmu bilo 40% popusta na sve lakove. Kupila sam si dva Ados laka. Ovaj i još jedan svjetlo rozi. Inače su po 20kn, ali sa sniženjem su iznosili 13kn. Ovaj me totalno oduševio. Savršeno prekriva i u jednom sloju, ali ja sam navikla stavljati dva da izgleda ljepše. Dosta brzo se suši. Jedini problem je što ga je nemoguće uslikati!! Uživo je više ljubičast, nije tako plav kako je ispao. 

Morala sam mobitelom uslikati da se vidi realna boja. Plus je mrvicu još tamniji.



Ostale su slikane fotićem, tako da boja nije realna.






10 comments:

  1. Prekrasna bojica :) Morala budem i ja uzeti koji Ados na probu, stvarno me izenadilo prekrivanje u samo 1 sloju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ali ne prekriva svaki Ados u jednom sloju :D Ovaj drugi rozi sto sam kupila, trebat ce mu bar 3 sloja :D Tak da sve zavisi od laka

      Delete
  2. Predivan je i na slikama, mogu tek da zamislim koliko je lepši uživo :D♥

    ReplyDelete
  3. Uh, nisam se susrela s ovim brendom. Sto godina nisam bila u Kozmu. Divan je. Volim ljubičasto <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni su dobri ti lakovi, imaju velik izbor boja

      Delete
  4. e da, ti ljubičasti znaju biti tvrdoglavi kad stanu ispred aparata ;)
    ja sam ponosna jer sam preskočila ovu akciju :D

    ReplyDelete
  5. Kako ti lepo stoje ove boje :)

    ReplyDelete