April 7, 2014

Točkice

Evo još nešto jednostavno i rozo i srebrno, kao u prošlom postu :D Rozi lak je Colleen 182, iz Kozma. Kupila sam ga još prošlo ljeto, a sad skoro pa više ni nemaju te lakove u Kozmu. Imaju svega par i to crveni, smeđi, žuti...nema ovakvih rozih više :( A koštali su samo 9kn, baš šteta. Prvo sam ispod stavila svjetlo rozi Moment i dva sloja Colleen-a. Uživo je mrvicu tamniji, nije baš tako jako kričav. Sandić je Essence - Be my lucky star, kojega sam stavila u dva sloja preko bijelog laka. Više mi se sviđa kako stoji preko bijeloga, nego kao sam. 








9 comments:

  1. Joj treba mi ovaj Essence, odličan je! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni bas i nije nista posebno :D

      Delete
  2. a ne mogu vjerovat da essence još nisam probala :(
    danas mi se baš i lakiraju nokti, ali mi mrsko skinit manikuru koja se odlično drži ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i meni neki put, neka stoji jos par dana :)

      Delete
  3. Jooj, sto je lep ovaj essence :) a polka dots su tako Minnie Mouse, love it ;)

    ReplyDelete