April 24, 2014

Moment - Rosa pastel

Evo me napokon. Prije dva tjedna sam morala skroz skratiti nokte zbog natjecanja u taekwondo-u, pa ih nisam htjela slikati tako kratke. Sad su već malo narasli i prešli jagodice, na nekoj pristojnoj dužini su, dostojni posta na blogu :D 
Ovaj sam kupila jučer. Išla sam u Ofertissimu da vidim šta imaju novoga, baš i nemaju ništa. Od rozih imaju samo ovaj i još jedan pastelno rozi, a taj drugi već imam pa sam kupila Rosa pastel. Lijep je. Stavila sam tri sloja. Iako su i dva dovoljna. Boja je realna.







21 comments:

  1. Opaaa, treniras tkd! Nisam to znala! Koji si klub?
    Inace lak je bas fora, super nude nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma nije bitno, ne volim odavat previse privatnih informacija ;)

      Delete
  2. Ja obožavam njihove lakove :)) I ja sam trenirala TKD

    ReplyDelete
  3. Divna mi je nijansa, a nemam još ni jedan njihov lak :(

    ReplyDelete
  4. Predivna nijansa, baš je proljetna :D

    ReplyDelete
  5. Omg, this nail polish looks so beautiful. I love it :)

    ReplyDelete
  6. Jooj, koliko je lep! Moram da nadjem negde Moment lakove kod nas! A cakani su ti noktici tako ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Nadam se da ces nac, iako mi kaze jedna cura da ih nema kod vas :(

      Delete