March 20, 2014

Pinky nail art

Malo sam se zaželjela roze :D Jučer sam kupila ovaj svjetlorozi Moment. Nisam ga htjela samoga nositi jer bi bilo predosadno :D Stavila sam ga u tri sloja. Kričavo rozi je Ados 541, kojega sam upravo potrošila do kraja a takvoga više nemaju u Kozmu :(  Mislim imaju Ados lakove, ali sam primjetila da tog kričavog nema više. Zlatni lak je Essence - Gold fever. Crte sam radila sa tip painterom. Nisam htjela opet raditi leoparda, pa sam ga napravila u obliku srčeka. I ove linije sam stavila na krivi prst. Mislila sam na kažiprst i prstenjak ali sam se ufurala dok sam ih radila pa sam na srednjem napravila. A onda mi se više nije dalo skidati pa sam ostavila da bude tako. 







15 comments:

  1. Koji broj je ovaj Moment lak? Jel funkcionira u 2 sloja ili baš treba 3? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10. Ma moze proc i sa 2, ali ja volim kad malo deblje izgleda :D

      Delete
    2. Hvala, čisto da se ne zabunim u Offertissimi pa uzmem onaj rijetki :D

      Delete
  2. This mani is so sweet and girly! :)

    ReplyDelete
  3. Zaljubila sam se u ovaj moment lak!!
    Predivan manikir, a tek kaziprst i srednji, prekrasno :D

    ReplyDelete
  4. Adorable! Svidjaju mi se ove linije, divna kombinacija :)

    ReplyDelete