March 28, 2014

Moment

Ovaj sam lak zadnji put nosila u 8.mj prošle godine. Skroz sam zaboravila na njega. Broj mi se izlizao sa bočice pa neznam koji je. Prošlo ljeto sam ga kupila u Ofertissimi, od tad ga nisam viđala da su dobivali opet. A baš je lijep. Stavila sam tri sloja jer se nakon dva i dalje pozna bijeli dio nokta. Uživo je malo manje kričav. Savršen za ljeto.










I da vam pokažem novu futrolu za mobitel! Kao da je za mene rađena :D Kupila u Ofertissimi za 10kn. Predobra je. Mekana, baš je fluffy.


20 comments:

  1. Lak je predivan, obožavam tu boju!:D A futrola je tako savršena, zaljubila sam se u nju!! *-*

    ReplyDelete
  2. uuu super je boja :) imam nekoliko Moment lakova i odlični su mi :D

    ReplyDelete
  3. sviđa mi se futrola <3 i ovaj lak mi je super boja ;)

    ReplyDelete
  4. I never heard about this brand, but the shinny and bright color looks great!
    Have an awesome weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It's a spanish brend. They are really good

      Delete
  5. Jao što je lijepa boja laka, počela sam padat na takve :D

    ReplyDelete
  6. Nisam nikada probala ove lakove, ali hvaljeni su, jako ;)
    Boja je fenomenalna, i sama volim i nosim slicne ;) Na tvojim noktima divno izgleda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ;) Dosta su dobri ti lakovi

      Delete
  7. i lak i futrola, blago tebi s ofertisimom :D

    ReplyDelete
  8. Patila sam dugo za tom vašom Ofertissimom i onda sam nedavno kod sebe (u Ri) vidjela nekakav dućan koji ima stvari iz Ofertissime, uključujući i Moment lakove. Sad ih napokon mogu probati, ali pokušavam ne kupiti nijedan lak do ljeta :D

    Inače, prepredivan je! Topla kričava roza - to želim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago :) Mislim da neces izdrzati da ne kupis nijedan :D

      Delete
  9. Wow, this nail polish looks totally gorgeous :)

    ReplyDelete