March 22, 2014

b.pretty - lime green

Ovaj sam lak dobila od frendice. Nije loš, samo što ga je jako teško uslikati. Ispadne svjetozelen, a ustvari je baš taman. Malo sam u photoshopu popravljala slike da ispadne što realnije, ali nisam baš uspjela. Jedino zadnja slika koju sam uslikala mobitelom je realna. Ovo mi je prvi BIPA-in lak. Koštaju 9.90kn ali ne sviđaju mi se boje baš. A i premala je bočica za moje nokte :D Ispod sam stavila prvo jedan sloj Essence - That's what I mint, i zatim sva sloja tog zelenog. Dosta je rijedak i vodenast. 








Dakle, ovako ustvari izgleda. Mobitelom ispadne realnija boja nego fotićem.


16 comments:

  1. woow koji nokti a boja je divna :*

    ReplyDelete
  2. Bas je super boja. :) Ovakve boje je generalno tesko realno uslikati. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma strašno me živcira kad nemogu realno uslikati ;(

      Delete
  3. Baš je lijepa boja. Taj lak već dugo gledam u bipi, možda ga sad i kupim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi i vrijeme kad ga vec tolko gledas :D

      Delete
  4. Omg, this nail polish looks gorgeous and your nails are amazing.
    Kisses

    ReplyDelete
  5. Više mi se sviđa kako ga je uhvatio fotoaparat, ta boja je predivna :D
    Divni nokti! :D

    ReplyDelete
  6. mam te lakiery i bardzo je lubię ten kolor też aktualnie posiadam i jest piękny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry I don't understand you ;) Can you please write in english

      Delete
  7. baš sam htjela reći kako super izgleda, dok nisam pročitala post ;)
    ali svejedno, meni se sviđa, šta ta kažem, slaba sam na zelembaće :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se vise svidja nerealna boja :D

      Delete