February 12, 2014

Valentine's Day nails

Kad su već sve blogerice napravile mankuru za Valentinovo, evo i moje napokon. Crvenu ćete kod mene viđati u posebnim slučajevima kao što je Božić, Valentinovo ili neku drugu prigodu :D Crveni lak je Loreal - Flamingo pink, koji uopće nije pink nego kričavo crven. Lak na srednjem noktu je novi sandić Catrice Crushed Crystals - Call me princess, koji ću vam pokazati u sljedećem postu. Pruge i srce sam radila sa tip painterom, točkice sa točkalicom (u mom slučaju strelica za pikado :D ). Možda sam trebala još nešto dodati kod srca, nekako mi izgleda prazno...








12 comments:

  1. Bas je lep! Lepe osvezavajuce nijanse :))

    ReplyDelete
  2. Opet Barbie noktici <3 Svakim postom sve vise se zaljubljujem u tvoje noktice :)

    ReplyDelete
  3. Kako predivno, ja se zaljubila u tvoje nokte :D

    ReplyDelete
  4. Divna manikura :) bilo bi super kad bi snimala video o tome kako uređuješ nokte ovako lijepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma nije to ništa komplicirano ;) Sa tip painterom povučem pruge, točke sa točkalicom i to je sva mudrost :D

      Delete
  5. ništa nisi trebala ni dodati ni oduzeti, meni ovo super izgleda *.*

    ReplyDelete