January 31, 2014

Wet n Wild - How I Met Your Magneta

Još jedan novi i rozi :D Wet n Wild lakovi se mogu naći u Accessorize trgovinama, tamo ujedno ima i Flormar lakova. Cijena 23kn. Neki su čak i po 15kn. Ima raznih boja, ali nisu me baš previše oduševile. 
Bočica je dosta velika. Malo je rijeđi pa sam ispod stavila jedan sloj rozoga od Moment i dva sloja ovoga. Ima u sebi jako sitni zlatni shimmer koji se može vidjeti tek kad lak približite skroz nosu :D Ali nije loš, sviđa mi se. Uživo nije baš tako jako kričav, malo je tamniji.










S blicom se vidi zlatni shimmer



13 comments:

  1. Opa, divna boja. Obožavam rozu :)

    ReplyDelete
  2. Mislila sam si: a zgodna boja - dok nisam vidjela da ima sitan shimmer. Sad mi je wow :D

    ReplyDelete
  3. Super boja :D Ja trenutno nosim Wet n Wild Disturbia :D Tereza

    ReplyDelete
  4. I love neon pink- this one look fantastic on your nails :)
    I will be more than happy if you visit my blog. Cheers!

    ReplyDelete
  5. That's really beautiful polish, I love that "hidden" shimmer :D So cool :)

    ReplyDelete