January 19, 2014

Moment Fluor 02

Prvo da kažem da ne odgovaram za moguća oštećenja vida! :D U Ofertissimu su stigli neonci - žuti, zeleni, plavi, narančasti i rozi. A kako već imam rozi, žuti i plavi, kupila sam ovaj. Imam još jedan narnčasti od Ruby Kisses, ali ovaj je duplo kričaviji od njega. Kao i svaki neonac, rijedak je pa sam ispod stavila jedan sloj pastelno žutog i dva sloja ovoga. Preeeedobar je. I uživo je ovako kričav, ali je mrvicu svjetliji. Nemogu prestat buljiti u nokte :D 









10 comments:

  1. MAJKO MILA KAKO JE DOBAR!!!!!!!! :D
    Želim ga. Predivni nokti! :D

    ReplyDelete
  2. Ovog i ja imam, prehebeni je! :D

    ReplyDelete
  3. ajmeeeeeeee *.*
    oćemo i mi ofertisimu :P

    ReplyDelete
  4. Kakva ljubav od neonca :D Fantastičan

    ReplyDelete
  5. So you! :)
    Ali baš liči na tebe :)))
    Da nam razbiješ malo ovu monotoniju od vremena ;)

    Pozdrav!

    Lacica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja sam tu da vas uveseljavam bojama :D

      Delete