January 28, 2014

Glitter mania

Malo sam se zaželjela šljokica pa sam pretjerala :D Imam previše šljokica a premalo prstiju za sve :D Izbrojala sam ih ukupno 15 komada. Njih obožavam isto kao i roze lakove. 
Koristila sam ove lakove



Palac: Essence nail art twins - Mr. big
Kažiprst: Essence nail art twins - Julia
Srednji: Golden rose Jolly jewels 120
Prstenjak: Essence topper - Only purple matters
Mali: Smart girls get more 116 + Essence nail art twins - Julia

Ispod nih sam stavila jedan sloj svjetlo rozog Moment 02 i tri sloja šljokica.






10 comments:

  1. Baš su lijepi. Al ovaj GR mi je nekako najljepši. :)

    ReplyDelete
  2. Svi su lepi, amamo 2 ista laka ..na prstenjaku i na malom prstu i odlicni su!!!

    ReplyDelete
  3. Svidja mi se Julia :clap: Only purple matters odlicno izgleda i pokriva nokat, nabavila sam ga u BG po snizenoj ceni i vidim da sam dobro uradila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da u 2 sloja prekriva, ja stavila u 3. Al mislim da bolje izgleda sa 2 sloja. Sa 3 je nekako taman. Hvala

      Delete