January 9, 2014

Colleen 109

Znate onaj osjećaj kad uđete u Kozmo ili Dm pa pola sata buljite u lakove i nemožete se odlučiti da li kupiti rozi ili neki drugi :D Tako je i meni bilo. I na kraju sam kupila ovaj tek toliko jer me bilo sram otići praznih ruku nakon dugog premišljanja :D Nemoram ni reći da mi se uopće ne sviđa. Ali dobro, 9kn košta samo, preživjeti ću nekako. Mislila sam da će na noktima izgledati bolje, ali baš i ne izgleda. Malo je svjetliji uživo, nije baš takav žumanjak :D Stavila sam jedan sloj pastelno žutog i dva sloja ovoga.








12 comments:

  1. Wow nisu roze nokti :)) Bas je lepa boja. Nisam nikad videla tu marku lakova.

    ReplyDelete
  2. meni se lak sviđa, ali znam taj feeling kad si 1000 godina u kozmu i onda si misliš 'hoću li izaći van praznih ruku' hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je meni svaki put i onda kupim najruzniji :D

      Delete
  3. Znam taj osecaj,nekada mi dodje onako celu policu sa lakovima/gelovima samo da izguram sa sobom xD Inace super je ova zuta,fino izgleda na noktima :)

    ReplyDelete
  4. Nijansa i nije toliko loša na tvojim noktima,ali taj colleen lak mi nikako ne odgovara.Kupila sam si ljetos 2 roze nijanse,boje su predivne,čak i to što ne traje nešto dugo nije mi problem (s obzirom na cijenu) ali miris tog laka...Nikako im nemogu oprostiti. Meni užasno smrdi, neznam dal' sam ikad imala lak koji mi je više smrdio. Tako da sam ga jednom namazala i nikad više...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni smrdi jako ali kad se namaže i stavi top coat uopće se ne osjeti, tako da nekako i preživim to lakiranje :D Ja imam još jedan kričavo rozi

      Delete
  5. Odličan je žutać i stoji ti fenomenalno.

    ReplyDelete