December 30, 2013

Happy New Year

I zadnja manikura u ovoj godini. Gledala sam po Internetu dosta ideja za novogodišnje manikure, i sve su iste - gradient sa šljokicama, obrnuti gradient i nije mi preostalo ništa drugo nego da i ja to napravim :D Rozi lak je Loreal - Marie Antoinette, dva sloja i ispod sam stavila jedan pastelno rozi. Šljokice su Golden rose Jolly Jewels 120. Nanosila sam ih četkicom. Prava muka je bila dok sam ih stavljala. Treba mirna ruka i koncentracija. 
Nadam se da ćete se lijepo provesti za doček i sretna vam Nova godina ;)









18 comments:

  1. Predivno je, savrseno, odusevila si me :)
    Srecna Nova ;)

    ReplyDelete
  2. hehe koja slučajnost, ja sam prošle godine za novu slične nokte nosila - roze sa šarenim šljokicama, i svi su mi rekli da su super. budeš se super zabavila s ovakvim noktima hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno za Novu nosim sljokice :D Hvala ;)

      Delete
  3. Savršena kombinacija i nokti! :D

    ReplyDelete
  4. Jako mi se sviđa ova manikura! Sad si mi dala ideju za doček, vjerojatno ću tako nešto iskemijati, samo druge nijanse :)

    ReplyDelete
  5. The combo of colourful JJ with the lovely pink is so beautiful and the whole manicure is really cheerful! Great choice for NYE celebrations! :)) So Happy New Year to you!

    ReplyDelete
  6. Predivno! Želja mi je ovako nešto da probam ali jednostavno sam presmotana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma uopce nije tesko, probaj ;)

      Delete
  7. Od kada planiram da kupim ove sljokice i uvek zaboravim :( Divne su :)

    Sve najbolje u novoj :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i tebi ;) Kupi obavezno, predobre su

      Delete
  8. Preslatka kombinacija, totalno je girly! <3
    Srećna ti Nova godina! :)

    ReplyDelete
  9. totalno super :D
    stigla i ova, neka ti je sretna :D

    ReplyDelete