December 12, 2013

Essence - Dark night starlight

Evo me nakon dva tjedna. Malo su mi porasli nokti, ali ne dovoljno. Nisam ih ni mislila još stavljati na blog, ali sam morala pokazati ovu ljepotu od laka. Iz kolekcije je koja se zove Dark romance. Cijena 15.90kn. Ima sitni shimmer u sebi, dva sloja dovoljna. Samo što je uživo još više ljubičast, nije ovako plavkast kao što je ispao na slikama. Predobar je. Kupila sam ga u Mulleru, u DM-ovima nisam vidjela ovu kolekciju. I bolje bi stajao na duge nokte kmeeee :(









38 comments:

  1. Beautiful color:) Quite unusual:)

    ReplyDelete
  2. hajde lijep je i na kratke nokte, a nokti će narasti opet :)

    ReplyDelete
  3. This color looks great. I will buy one for sure :)

    ReplyDelete
  4. Prelepa ljubičasta, a dužina mi se baš dopada iako. :)

    ReplyDelete
  5. Baš je lepa boja, deluje lepše na noktima nego u bočici, i super su ti nokti, bilo da su dugi ili kratki! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, na noktima je puno ljepši. Stvarno je predivan. Hvala :)

      Delete
  6. I ja sam morala skratiti nokte, ali mi se svejedno dopadaju. I tvoji su i dalje sjajni. Lak je odličan!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Jedan od najljepših ljubičastih lakova koje sam ikad imala :D

      Delete
  8. Odličan je. Imaš li nadlak preko njega ili mu je sjaj takav?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Imam BTGN, uvijek njega stavljam :)

      Delete
  9. super lak i nokti ove dužine su ti odlični ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;) Al ipak mislim da bi na duge bolje stajao :D

      Delete
  10. odlično izgleda i na kratkim, prekrasan je <3

    ReplyDelete
  11. Aww, you've shorten your nails again! So unusual to see again :D Not long, but still looking good ;) And the nail polish is so soo gorgeous!! On some pictures it almost looks like there're tiny holo particles, it shines so lovely *-* I'm just sad now, since we won't have this TE here and I convinced myself I don't need anything, but now I want this purple baby :(( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. Too bad you won't have it, it's really gorgeous ;)

      Delete
  12. No no lijepi su ti i ovak kraći nokti, a nijansa je skroz zanimljiva :D

    ReplyDelete
  13. Lak je savršen a sa njim i noktići! :D

    ReplyDelete
  14. Ovaj mi je favorit, uzimam ga sigurno kad stigne kolekcija u Srbiju.
    Prelepo ti stoje i ljubicasti lakovi.

    ReplyDelete
  15. Baš je očaravajuć a nokti su ti predobri!

    ReplyDelete