November 9, 2013

Smart girls get more 115

Još jedne šljokice u mojoj kolekciji. Bile su još ovakve zelene, dvoumila se između njih i plavih. Sad mi malo žao što nisam ipak zelene kupila :/  Ovu kombinaciju nisam dugo nosila, još od ljeta. A nisam znala s kojim lakom da ih iskombiniram, pa mi se ovo činilo kao najbolja opcija. Stavila sam tri sloja šljokica jer su malo rijeđe. Boja mi nije ispala realna, jedino na zadnjoj slici. Uživo je malo tamniji










Ovdje je realna boja. U kombinaciji sa ljubičastim šljokicama Smart girls get more 116.

20 comments:

  1. Imaš divne nokte. Svaka čast. :)

    ReplyDelete
  2. Šljokeee! Krasne su, u ovoj kombinaciji posebno :)

    ReplyDelete
  3. Gorgeous! And the last one.... oh, stunning, love it <3

    ReplyDelete
  4. ovih još ima posvuda, i zelenih i ružičastih. ja sam ove kupila sad prošli tjedan, i oduševila sam se! šljoke su prekrasne! imam samo plave, ali mislim da bi mogla uzeti i ove druge dvije koje sam vidjela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni žao što nisam uzela još i zelene :D

      Delete
  5. šta fali ovako kako si ti stavila, meni krasno izgleda... ali da se ne ponavljam prečesto - kad netko ima tako lipe nokte k'o ti, na njima sve lipo izgleda :D

    ReplyDelete
  6. Wonderful color!! <3
    I love it a lot

    Xoxo
    Moeri chan

    ReplyDelete
  7. Predivno izgleda sa ljubičastim šljokama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni se više sviđa s njima

      Delete
  8. Ja ne mogu da se nagledam tvojih noktiju, jednostavno su savrseni. Prelep manikir! ^^

    ReplyDelete
  9. Poslednja slika je fenomenalna! Bas mi se svidja. :)

    ReplyDelete
  10. Kako su lepe ove šljokice wow!! Mnogo su lepe

    ReplyDelete