October 9, 2013

Moment 02

Još jedan Moment u mojoj kolekciji. Predivan je, ali nažalost jako je rijedak :( Pomislila sam da je malo gušći, ali isti je kao oni lakovi za french, poput Essence - Give me nude, baby. Zato sam ispod prvo stavila jedan lila pastelni Moment i dva deblja sloja ovoga. Kao sam nikako ne može ići, jer bi mu trebala barem 4,5 slojeva da prekrije nokat. Ni sa bijelim kao podlogom jer će isto trebati puno slojeva. U obzir dolazi jedino pastelno rozi slične boje. Tako da vam ne bih preporučila da ga kupujete :D Boja je za čudo ispala skroz realno.











16 comments:

  1. Šteta što je tako providan jer je zbilja lijepa nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a niš, morat ću prvo stavit neku podlogu svaki put...

      Delete
  2. Lepa je boja,uopste ne deluje da mu treba vise slojeva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da na slikama, ali uživo drugačija priča :D

      Delete
  3. sviđa mi se boja, mislim da čak imam isti,nisam sigurna,ako imam isti meni bez problema pokriva u 2 sloja, nekad stavim 3 da bude još bolje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neznam, onda možda to nije taj, jer ovome dva sloja nikako nisu dovoljna :D

      Delete
  4. Presavrsena pastel pink nijansa <3 A tvoji nokti... <3

    ReplyDelete
  5. Ooh, the colour is sooo pretty! Love it *-*

    ReplyDelete
  6. šteta za formulu jer je bojica baš preslatka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, al nema veze bit će dobar za french :D

      Delete
  7. Prelep je, šteta što mora dase maže ispod neki lak.

    ReplyDelete