October 3, 2013

Gold fever

Ove šljokice sam tek jučer kupila, neznam što sam čekala do sada :D Predivne su. Essence - Gold fever. Nnaosila sam ih sa četkicom u dva sloja. Bijeli lak je Colleen. Dakle, nema šanse da ikad više kupim neki Colleen lak. Zgusne se užasno dok se lakira. Kao žvakaća guma se rasteže. Sreća pa imam razrjeđivač, ali i to mi je žao trošit na tako grozan lak. Odsad bijeli kupujem Moment, koji je isto 9kn a milijun puta bolji od Colleen lakova, koji uz to još i smrde :D











20 comments:

  1. Prelepo je. Bas sam pre dva dana kupila nesto slicno zlatno u nameri da tako nalakiram nokte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je ovo omiljena kombinacija :)

      Delete
  2. Ovo je predivno!! Imam ovog zlatnog ljepotana, stvarno je predivan, ali nisam ga još s bijelim kombinirala :) Moram prvo naći neki dobar bijeli lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja sam na Internetu vidjela kombinaciju bijelog laka i zlatnih šljokica pa mi se svidjelo. Kupi si bijeli od Moment, dva sloja dovoljna, odličan je

      Delete
    2. E vidiš, Moment mi nije ni pao na pamet. Baš ću ga uzeti ako kažeš da je dobar :)

      Delete
    3. Je odličan je. Općenito su mi Moment lakovi jako dobri ;)

      Delete
  3. Belo, u kombinaciji sa zlatnom ili srebrnom mi je uvek lepo i zenstveno :). Veoma lepo kao i uvek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni je prvi put da nosim ovu kombinaciju :P Baš super izgleda

      Delete
  4. So beautiful nails <3 I love this glitter polish, even if I liked the previous version in the little bottle, but they are very similar! And it looks gorgeous over white (also over black and mint *-*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. Yes it's very beautiful this glitter ;)

      Delete
  5. A ja se sve nešto premišljam, da li ili ne. Znači,moje su ;)

    ReplyDelete
  6. Nisam baš fan zlatne, ali ovo mi je fkt prelijepo! Prvo me zaraziš s rozom bojom, a sad i s ovim kojekakvim šljokicama, čudo jedno :D

    ReplyDelete