October 15, 2013

Essence - The boy next door

Novi!! Ona manikura od jučer mi je baš bezveze bila pa sam morala promijeniti. I usput kupiti tri nova laka :D Koje ćete vidjeti u narednim danima. Zeleni mint, ovaj plavi i barbie rozi!
Prvo sam ovoga isprobala. Predivan je! Jedan od ljepših plavih lakova koje sam vidjela. Ima u sebi sitni shimmer koji se presijava na suncu. Dva sloja dovoljna, brzo se suši. Uživo je malo tamniji nego na slikama. Uglavnom, savršen je. Samo se nadam da mi nokti neće ostati plavi kad ga skinem :D
I napokon sunce nakon skoro tri tjedna kiše!










21 comments:

  1. Sad mi je žao ka psu što ga nisam kupila! Predivan je! A vidjela sam ga za 10 kn sniženog hahaha :D Kupujem ga ako ga opet vidim.

    ReplyDelete
  2. Prekrasan je bas trazim plavi lak i sutra odmah u potragu za njim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno ;) Baš je moćan :p

      Delete
    2. Kupila :) jedva sam cekala da dođem doma da nalakiram!
      Zahvaljujem :)

      Delete
  3. Aw, gorgeous blue *-* And I'm looking forward to the mint and pink ones! We've had some sales and also got new TE, so I bought quite few polishes as well in the last couple of days... I just couldn't resist :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Pink will be next on my nails :D

      Delete
  4. Fantastičan je! Ovo mi je omiljena nijansa plave, boli glava koliko je dobar. Samo se nadam da ne boji nokte :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam. Javim sljedeći put kako je prošlo skidanje :D

      Delete
  5. kako je dobar, moram ga uzeti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Bome, jedan od najboljih plavih koje imam ;)

      Delete
  6. Jao maaaajko mila kakav je!!!! Predivno, jos na tvojim noktima-savrsenstvo :)

    ReplyDelete
  7. Koliko je dobrooooo....prelijepo. Moram ga kupiti.

    ReplyDelete