October 24, 2013

Colleen 198/Smart girls get more 116

Novi lak, ali ne sviđa mi se baš. Već sam sto puta rekla da neću više kupovati Colleen lakove jer užasno smrde i zgusnu se nakon par dana. Ali kad sam već pola sata stajala u Kozmu kraj njih i nisam se mogla odlučiti koji da kupim, bilo me sram na kraju otići praznih ruku jer je prodavačica cijelo vrijeme bila u mojoj blizini :D  
Jako je rijedak pa sam ispod prvo stavila jedan sloj Avon - Violeta i dva sloja ovoga. I uopće mi se nije sviđao kako izgleda, taman sam krenula da ga skinem, kad sam se sjetila da bi možda bolje izgledao sa nekim šljokicama. Pa sam stavila ove SGGM ljubičaste šljokice i izgleda predobro! Već sam ga mislila proslijediti prijateljici, ali ipak ću ga zadržati i kombinirati s ovim šljokicama! 











14 comments:

  1. Meni se bas svidja taj ljubicasti <3 Steta zbog lose formule, ali ti si ipak nasla nacin da izgleda fenomenalno ;) A tek te divne sljokiceee... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Da dobro sam se sjetila, inače bi ga skinula :D

      Delete
  2. znam kako ti je bilo u kozmu, i ja se nekada tako osjećam LOL

    ReplyDelete
  3. Prelepa kombinacija! Ma svaki lak koliko god da je loš se može iskombinovati da izgleda lepo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma da, samo se treba snaći ;)

      Delete
  4. Haha tak i mene sumnjivo gledaju dok tri godine stojim kraj stalka s lakovima xD Inače, baš lijepo izgleda sa šljokicama, super si se ti to sjetila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma joj one prodavačice u Kozmu su grozne :/ Prate me kud kod se okrenem, i onda naravno da mi bude neugodno ako ništa ne kupim :D
      Hvala ;)

      Delete
  5. Super mi je kako izgleda sa šljokicama. Nisam probala Coleen lakove, nema ih kod nas, a malo mi je i drago jer ne volim lakove koji puno smrde :/
    Baš mi se sviđa tvoj oblik noktiju, nikad neću prežaliti što se moji savijaju kako rastu i uvijek ih moram turpijati u ovalni oblik ako hoću da budu duži :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma uzasno smrde :/ Turski su, a oni su poznati po groznom smraduc:D

      Delete
  6. ova kombinacija meni super izgleda :D
    uzela i ja jedan, tek za probu... vjerovala ili ne imam ga dulje od mjesec dana na nogama i drži se odlično, za ne vjerovati... moram još probat kako bude na rukama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma šljokice uvijek poprave sve :D

      Delete
  7. Bas je lep! Posebno sa sljokicama

    ReplyDelete