September 8, 2013

Jerseylicious

Još jedan trash u nizu :D Neznam dali pratite onaj (trash) reality na RTL-u, Cure iz Jerseya. U oko su mi upali ogromni nokti, s puno leoparda i ostalih živina :D Pa sam dobila ideju. Sve sam radila s tip painterom. Leoparda sam već pisala kako radim, ali nije na odmet ponoviti. S točkalicom napravim točkice nepravilnog oblika i sa tip painterom, a možete i sa točkalicom, napravim crne rubove. Nemora to ništa biti pravilno, što grbavije ispadne to bolje. Stvarno nije teško za napraviti.










24 comments:

  1. Obozavam da gledam tvoje sarice i nokte! Uvek sebi kazem "E to cu sledeci put da uradim" i redovno preskocim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. E sad obavezno moras napravit :p

      Delete
  2. to mi je jedan od najdražih tresh realitija...ne znam kako ona cura može ljudima naplaćivati šminkanje, a ona sama izgleda kao da nema ogledala u kući. treš treš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni. Pogotovo kad se one dvije pocnu cerupati :D

      Delete
  3. Ne volim ništa animal uzorka, ali je ovo krajnje simpatično, mada mi se najviše dopadaju tufnice+mašnica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma ima vremena, zavoljet ces :D nisam ni ja prije :D

      Delete
  4. Kako si samo precizna! Baš si odlično skinula Jersey style :D Iako nije moj đir, ali nosila bih recimo samo jedan uzorak na par noktića :))

    ReplyDelete
  5. Jako sam zadovoljna kad vidim da nisam ni čula za nešto tako trashy za šta sam sigurna da bi me nerviralo. :D Ne volim animal print, ali mašnica i tačkice su me kupile. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sad sam se vec ispraksirala za radit masnice :p

      Delete
  6. Sviđa mi se, iako nije nešto što je za mene, ali lijepo si to napravila i dobro ti stoji :)

    ReplyDelete
  7. Sviđa mi se :) Domali mi je najlepši :)

    ReplyDelete
  8. Nikako da nabavim tackalicu jer ne bih da je pravim :D Svidja mi se ideja za leopard sare :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mozes i sa ukosnicom ili bilo cime sto ima zaobljen vrh ;)

      Delete
  9. Hi hi hi kako si ga odradila i još naslov :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nisam znala sta bi drugo za naslov a zebra i leopard bi zvucalo dosadno :D

      Delete
  10. Hello! Just followed you on GFC, hope you will do the same and stay in touch! Love that nail color!
    http://alenabliss.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  11. Wow, what pretty nails you have; and the model looks so cute :)

    ReplyDelete
  12. Love mix & match nails, with animal prints even better <3

    ReplyDelete