September 18, 2013

Essence - Cool breeze

Pink is back :D Jučer sam kupila ove šljokice. Nisu iz nove kolekcije, samo sam ja uvijek prolazila pored njih jer mi se nisu sviđale :D I jučer se zagledam bolje i svidile su mi se. Super stoje preko crnog i rozog laka. Dvoumila sam se dali da stavim crni ili rozi ali ipak je prevladao rozi, naravno :D Mislim da ću ga drugi put probati sa crnim. Predivno stoje preko rozog, baš barbie. Jedino mi se ne sviđa što se na suncu presijavaju u nekakvu smeđkasto zlatnu boju, bezveze. Ali u hladu izgledaju srebrno. Stavila sam jedan sloj samo. Rozi lak je Moment










10 comments:

  1. Ove šljoke su naprosto wow! Mislim da bi bolje čučnule na crni lak. Moram ih kupiti, a uvek ih zaobiđem u prolazu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala sam swatcheve na crnom, presijavaju se u plave. Meni su super i na rozom :p

      Delete
  2. dobra kombinacija, glitter je krasan :D

    ReplyDelete
  3. Slatko! Baš su lijepe ove šljoke :))

    ReplyDelete
  4. Wow bas su ti dugi nokti,vrh :)

    ReplyDelete
  5. boja je super! gdje ima kupit moment lakove?

    ReplyDelete