August 19, 2013

Ruby kisses & glitter

Ovaj narančasti sam zadnji put nosila kad su mi nokti bili odvratno kratki :D Na duge stoji puno bolje. Nisam imala ideje šta napravit pa sam njega nalakirala i šljokice. Ruby kisses - Orange U Jealous i šljokice Opoola. Stavila sam tri sloja jer je malo rijeđi. Četkica mu je dosta debela tako da u dva poteza prekrije cijeli nokat. Ali ona koja ima kraće nokte, dovoljan je jedan potez :D









I dva dlakavca koji jako vole moje nokte :D Dečkovi su, al moram priznat da mene više vole hihih :D



16 comments:

  1. Odlican je. Nokti su ti lepi. A maca je divna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Nije jedan, dva su, blizanci :D

      Delete
  2. Predobra boja laka!
    A maca je preslatka! :))

    ReplyDelete
  3. Mrzimt e zbog dih divnih noktića :)

    ReplyDelete
  4. Prelepo ali mače je još slađe <3

    ReplyDelete
  5. Lak je divannnnn <3 ipak bi mi bilo ljepše da su nokti 2-3 mm kraći, ali znam znam :) ovako je tebi najdraže i to je to ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma uzivat cu jos malo u njima a onda za nekih mjesec dana ih opet moram skroz skratit zbog natjecanja :(

      Delete
  6. Que preciosidad las uñas y el gatito!!
    besos!!
    http://maquillajesmil.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  7. Aww, the kitty is so adorable <3 such a sweetie! And I love your nails, that orange polish is stunning :)

    ReplyDelete