August 31, 2013

Colleen 182

Skratila sam ih malo. Šmrc :(  Ovaj lak sam kupila još prije tri tjedna, tek sad je došao na red. Imala sam neke nail art ideje, pa sam ga malo zapostavila. Kupila sam ga u Kozmu, 9.90kn. Turski je pa malo smrdi :D Rijedak je pa sam prvo ispod stavila jedan svijetlo rozi i dva sloja ovoga. Dosta je gumenast, razvlači se ko žvakaća guma :/ Suši se relativno brzo. Ali za te novce je sasvim ok. Imaju puno boja na izbor i šljokica crvenih i zlatnih. Ali najviše imaju rozih, što me baš začudilo :D Neznam više koji bi uzela, svi izgledaju nekako isto, samo im je broj drugačiji (mislim na roze). Boja naravno nije ispala realno. Uživo je malo više tamniji, nije tako barbie roz.











8 comments:

  1. wow na slikama izgleda stvarno kao prava intenzivna barbie boja ;)

    ReplyDelete
  2. Zgodan lakić :) Ni ja ne očekujem čuda od tih nekih jeftinih lakova, a kad znaš znanje (;)) svaki se može lijepo nalakirati i nadlak uvijek sve sredi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma dobri su. Uzet cu si jos koji. Jer stvarno imaju dobre boje

      Delete
  3. da znaš da sam ih već dvije zadnje posjete mjerkala u kozma i blago meni, nijedan me nije toliko privukao da bih ga ponijela doma ;)
    ali tebi ovo super stoji :D

    ReplyDelete