June 10, 2013

Moment Fluor 05

Dobili su neonce u Offertissimi - žuti, narandžasti, zeleni i tamnoplavi. Moram odma reć da boja nije ispala realno, uživo je duplo tamniji, baš ona tamno plava boja. Na zadnjoj slici je ispala realno jedino, mobitelom sam uhvatila i još malo potamnila u photoshopu da vidite kako ustvari izgleda. Dva sloja su mu dovoljna. Samo se nadam da mi neće nokti ostat plavi kad ga skinem :D











Dakle, ovako ustvari izgleda. Moj fotić nije htio uhvatit pravu boju, pa sam mobitelom uslikala.


20 comments:

  1. ovog sam i ja uzela.. isto sam očekivala da bude malo svjetliji i kričaviji uživo, al i ovakav mi se sviđa :D btw u mojoj offertissimi je izbor da se ubiješ, od tih neon je samo taj plavi -.-' nadam se da budu dobili i ostale nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nije los. Sad imam sve nijanse plave, od najsvjetlijeg do najtamnijeg :D Kod mene imaju bas velik izbor, samo ti neonci se brzo razgrabe

      Delete
  2. koja razlika u boji na fotkama... O.o nego, reci mi, jesu li ti poplavili nokti? da znam prije nego kupim ;) hehe mrzim kad mi poplave nokti :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe reci cu ti u srijedu kad ga skinem ;)

      Delete
  3. Prelepa boja! Inače, nikako da se naviknem na plavu na tvojim noktima :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sto mi roza najbolje stoji :D

      Delete
  4. Lijepo mi izgleda i na nerealnim i na realnoj fotki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da ce se tebi svidjet posto volis plave lakove :p

      Delete
  5. Moja plava!!!
    Predivno ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. super boja, sviđa mi se i ovakav i onakav ;)

    ReplyDelete