June 7, 2013

Loreal - Flamingo pink

Još jedan pink lakić u mojoj kolekciji :D Ustvari nije baš rozi, više je kombinacija rozog, crvenog i narandžastog. Na suncu je više roz, a u zatvorenom prostoru, pogotovo navečer, je crvenkast. Rekla bih da je više kričavo crven, na suncu blješti ko lud :D Baš je odličan. Iz ljetne kolekcije je. Bio je još jedan predivan barbie rozi. Dvoumila sam se koji da uzmem, pa sam ipak ovaj na kraju. Sličan je kao onaj Smart girls get more 122. Rijedak je naravno, pa sam ispod stavila jedan sloj svjetlo rozog od Flormara i dva sloja ovoga. Boja nije realna baš, nije tako jako kričav uživo, al nemoguće ga je za uslikat











12 comments:

  1. Jos jedna preeedivna boja :)

    ReplyDelete
  2. Moja boja ;)
    Predivno ti stoji :)

    ReplyDelete
  3. Prelep, imam skoro isti GR, onaj sa debelom četkicom i obožavam ga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Imam i ja jedan slican od Golden rose

      Delete
  4. Ovaj lak mi je savršen <3
    Ja imam 208 So Chic Pink, ali mislim da ću si nabaviti i ovog obavezno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da bas je mocan. Obavezno ga kupi :p

      Delete