June 30, 2013

Hello Kitty

Na jednom forumu je tema za tematske nokte Hello Kitty i naravno da sam je morala napraviti. A što je Hello Kitty bez leoparda :D Pošto nisam baš neki talent za nacrtat ju dobro, na Internetu sam našla sliku, isprintala je na papir i naljepila kao naljepnicu :D Zaljepila sam je sa Essence ljepilom za nokte. Sad ćemo vidjet koliko će držat dok voda ne uđe. Rozi lak je Golden rose. Na lijevoj ruci mi je ispala rozo zbog ljepila, stavila sam ga prvo na nju pa onda zaljepila. A na desnoj sam prvo stavila ljepilo na nokat pa onda zaljepila, još sam malo i bijelim lakom je obojala.














11 comments:

  1. slatko! najjači su mi mali i kažiprst s ovim krupnim točkama! a i pink, jel ? :) nadam se da nećeš imati dramu sa skidanjem ove ljepilom nakljejene naljepnice. možda bi bilo jednostavnije da si je samo pritisla na vlažan podlak i fiksirala TC-om! ne znam, nisam nikada to radila, ali ovo essence ljepilo ludim kada treba skidat! :) sretno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma mislim da se nebi uopce primilo da sam samo tc-om presla. Jer jedva se i sa ljepilom zakeljilo, jos sam jako pritisla. Ma ako nebude acetonom otislo, malo cu ga izraspat i ispolirat ;)

      Delete
  2. Oooooooooooooobožavam hello kitty, želim i ja ovakve nokte :)

    ReplyDelete
  3. Toatalno tvoj najslađi manikir <3

    ReplyDelete
  4. meni je ovo totalno slatko i preslatko <3

    ReplyDelete