May 13, 2013

Yolizul

Opet sam morala skratit :(( Mrzim ih lakirat ovako kratke, mrzim, MRZIM!! Još jedno natjecanje drugi tjedan i onda sam mirna do 9.mj. i preko ljeta ću ih puštat nenormalno duge da nadoknadim vrijeme dok su bili kratki!!!! :D Eh tako, sad mi je lakše :D
Ovaj lakić imam već 2g i još uvijek je u dobrom stanju. Malo sam ga razrijedila s razrjeđivačem i ko nov je. Samo što mu treba tri sloja je malo proziran. Nisam ga baš dugo koristila. Broj se izlizao pa neznam koji je. Iz Ofertissime je, al vidim da polako povlače ovakve lakove jer su došli oni novi Moment, koji su mi skroz bezveze. Yolizul su mi bili bolji lakovi








18 comments:

  1. Mene je najviše pogodilo što više nema Carlo di Roma. :(
    Yolizul je također nudio divne nijanse i pomalo unikatne. Moment jedine lijepe nijanse koje ima su cracking TC-ovi koje nikako ne volim. Sveukupan dojam je blje. Sve divne stvari miču iz Offertissime. -.-
    Ovakvu bejbi rozu ili možda bolje rečeno candy rozu imam od Carlo di Roma i prava je fantazija. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam nikad imala te Carlo di Roma pa neznam kakvi su, nisu mi boje baš bile nešto privlačne. Al tako mi je žao ovih Yolizul, imali su super boje. Još kad su dobili neonce, divota :(

      Delete
  2. super je boja, čak i meni koja stvarno nisam ljubiteljica rozih... ali polako popuštam <3
    nekidam sam u trogiru naletila na novu kolekciju gabrini kozmetike i totalno se izbezumila... morat ću se vratit i još koji put to na miru malo bolje proučit ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta sto kod mene nema Gabrinija. Imaju predobre boje

      Delete
  3. kakav razrjeđivač koristiš? imam par yolizulovih, ali još mi nisu došli na red za isprobavanje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od OPI. Imam ga vec godinu dana i jos ga nisam potrosila. Odlican je. Ima ga u Mileru samo, za 50kn.

      Delete
  4. Really lovely shade of pink! So sweet <3 Don't worry about your nails, you'll have them back long soon^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I can't wait to have them long again ;(

      Delete
  5. Baš je kao žvaka roze, odličan!

    ReplyDelete
  6. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    ReplyDelete
  7. A prelepi su i kraci...Mnogo mi se svidja ova nijansa roze :*

    ReplyDelete