May 22, 2013

Ruby Kisses - Orange U Jealous

UPOZORENJE: Ne odgovaram za moguća oštećenja vida! :D Dakle, lak je savršenstvo. Kupila sam ga u Mileru, 37.90kn. Al isplati se. Velika je bočica dosta. Četkica je široka, skoro pa prekrije cijeli nokat u jednom potezu. Kao i svi neonci, i ovaj je rijedak, pa sam ispod prvo stavila jedan sloj Essence - Off to miami i dva sloja ovoga. I ne izgleda tako debelo baš. Ali je jako težak za uslikat. Blješti ko lud. Nije baš tako jako kričav, ali se vidi izdaleka :D Bio je i takav rozi prije, al sad ga više nema :( Mogu si mislit kako bi tek on izgledao! Ali i ovaj je super. Nemam baš nijedan narandžasti.
Malo sam pretjerala sa slikama hihi. Al nisam se mogla odlučit koja je bolja.











33 comments:

  1. Baš je dobra boja i super su slike!

    ReplyDelete
  2. Pa ovo je zaista da covek oslepi :D
    Savrsen!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D A da ga vidiš tek na suncu kako blješti :D

      Delete
  3. neka, samo ti nas zatrpaj s ovakvim fotkama *.*
    imam tamo negdi jedan narančasti neonac... nažalost, moj ten ne trpi takve tonove a ja ih obožavam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj pa šta onda, nosi svejedno :P Ja sam malo boje dobila pošto se vozim na biciklu svaki dan :D Bit će još bolji kad skroz pocrnim

      Delete
  4. Prelijep je!!! dođe mi da plačem što ovoga nema u Bosni :(

    ReplyDelete
  5. Lak je ludiloooo! Zelim i jaaaa! Mnogo ti dobro stoji! :)

    ReplyDelete
  6. Boja je savrsena!!! Sad sam shvatila da nemam ni jedan jedini narandzasti lak i zeliiim BAS OVAJ. :)
    P.S. Slika nikad dosta, pogotovo kad su ovako dobre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda brzo po njega ajde :P Hvala ;)

      Delete
  7. Aaaa najbolja boja ikad! Samo niakd nisam cula za ove lakove i nemam gde da ih kupim :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma nema ih ni kod nas baš puno. U mom gradu ih ima samo u jednoj parfumeriji

      Delete
  8. I usually don't like orange, but this looks so nice!!

    ReplyDelete
  9. Baš mi treba jedan narandžasti :))) Ovaj je prelep!

    ReplyDelete
  10. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    ReplyDelete
  11. Super ti stoji ova nijansa :). Prelep lak :)

    ReplyDelete
  12. odličan je lak i ja sam ga kupila nakon dugogo hoću/neću zbog cijene al isplati se.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da i ja sam se premisljala pa sam na kraju popustila :D

      Delete