May 14, 2013

Olea - odstranjivač laka

Evo jedan poseban post da pohvalim novi odstranjivač laka. Kupila sam ga u Konzumu, 125ml - 8.99kn. Predobar je. Ne ostavlja one bijele tragove i ne isušuje kožicu, baš kako i piše na njemu. Ima miris po onom jeftinom acetonu Solvente :D Al ne osjeti se tako jako. Već sam pomislila da sam kupila još jedno sranje od odstranjivača :D Dosta brzo ukljanja lak, nemoram sto put prelazit po noktu. Od sad ovoga kupujem stalno. Prije sam koristila onaj Aveo iz Milera, al ovaj mi je definitivno bolji. Pa kome je Konzum u blizini, isplati se uzet ga.



4 comments:

  1. Izgleda zanimljivo, al mislim da ću zbog cijene i mirisa ipak ostati na aveo bademu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja ih volim mjenjati, ne volim stalno jedan te isti koristit, dosadi mi :D

      Delete
  2. A ja sam ga uvijek nekako zaobilazila jer sam mislila da ne valja. Ok, sad moram otići po njega ;)

    ReplyDelete