May 27, 2013

Flormar N013

Ovo je bilo zadnje skraćivanje noktiju! Sad sam mirna do 9.mj, weeee :D Jedva čekam da narastu ko prije, nemogu ih više gledat ovakve :(
Ovaj lak je katastrofa za uslikat! Boja uopće nije realna, osim na prvoj slici u bočici. Ustvari tako izgleda. Na ostalim slikama nikako. Čak sam i u photoshopu pokušavala popravit da bude što realnija boja, al nije mi baš uspjelo. Boja fuksije je ustvari, nije tako roz ni kričav nimalo kako je ispao. Dva sloja sam stavila.










16 comments:

  1. i ovaj neon rozi imam na ovoj zadnjoj je ispao po meni najrealističniji.:)
    bome stvarno si dosta skratila nokte al i dalje su divni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadnjoj? :D Hmm na toj je najmanje sličan ispao :D A morala sam zbog natjecanja :( Al sad ih nema do 9.mj, tak da jedva čekam da narastu!

      Delete
  2. Ima predivan sjaj ;) Ukoliko nije u pitanju neki ultra sjajni top coat ;)
    Inace obozavam Flormar lakove ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, top coat Essence Better then gel nails :P

      Delete
  3. Makar imam flormar u Garden Mall-u pored svoje kuće, nisam kupila niti jedan !!!! preružno pakiranje imaju :( ali budući da ih svi hvale, mislim da ću pokleknut uskoro! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni baš lijepo izgledaju :D Nisu loši, obavezno kupi koji :)

      Delete
  4. Prekrasna je boja ;)
    A te muke po slikanju su mi i predobro poznate ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ma moj fotić ne želi surađivat baš :D

      Delete
  5. jep, neke boje je jednostavno nemoguće uhvatit.. ajde više da i nokti narastu, da ne kukaš kako su ti kratki i ružni ;)

    ReplyDelete
  6. Neonci nekako nikada nisu fotogenicni :). Ali i ova boja izgleda lepo :)

    ReplyDelete
  7. Kolko otprilike koštaju flomari? Hvala unaprijed

    ReplyDelete