April 12, 2013

Short nails :(

Dakle, plačem ko malo dijete :((( Morala sam ih skratit zbog sutrašnjeg natjecanja, i to malo jače jer su prošli put vidjeli i rekli da su mi predugi i prekinuli borbu aaaaarghgf. Je*ote osjećam jagodice!! :D  Ah dobro dosta cmizdrenja, kaj se može. Neću bit jedinica blogerica s kratkim noktima. Strpit ću se do 6.mj., tad imam zadnje natjecanje i onda preko ljeta ih puštat nenormalno duge!! :D

So I had to cut them because of taekwondo competiton and now they look like shit :D

Eto na što liče :((


11 comments:

  1. Meni su krasni i dalje ;) Sretno na natjecanju, break a leg! :D (ne svoju, njezinu!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je skroz čudno, koda nisu moji :D Hvala, nadam se da oću :P

      Delete
  2. bidno moje :(
    ma narast će oni, a ti dotle razvaljuj... samo na strunjačama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe a taman kad narastu za mjesec dana cu ih opet morat skratit. Oh sudbo kleta :D

      Delete
  3. Jao meni nema ništa gore nego kad osjećam jagodice ;)
    Ali narast će oni opet...i da želim ti puno sreće na natjecanju!!

    ReplyDelete
  4. Srećno sutra!

    A nokti su ti jako lepi, kako god da okreneš ;)

    ReplyDelete
  5. Lepi su... I ja sam moje isto tako skratila i nije mi žao. Srećno!

    ReplyDelete
  6. Srecno :) Lepi su i ovako, dobro je to malo za promenu :D

    ReplyDelete
  7. Hvala vam, al izgubila sam :( uzalud kratila nokte, nisu provjeravali :D

    ReplyDelete
  8. I dalje su divni! Ajde, ajde, osvoji ti nama par medaljica, da budemo ponosne, a onda cemo pustat nokte zajedno i ti i ja i Bebicica s obzirom da smo sve sa kratkima trenutno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ma moci cu ih posteno pustat tek od 6.mj :((

      Delete