March 24, 2013

Smart girls get more 161

Stigla je proljetna kolekcija lakića u DM. Ovaj zeleni mi je odmah zapao za oko. Imaju još svakakvih lijepih boja. Dosta je rijedak pa mu treba tri sloja, dva nikako. Ali i nakon 3 sloja se još uvijek pozna ona bijela crta nokta. Na slikama se ne vidi toliko koliko uživo, al nisam htjela stavljat  i 4. sloj da ne bude debelo. Brzo se suši.Mislila sam da će bolje izgledati. Ako ga mislite kupovat, radije se odlučite za neku drugu boju :D Slike su tmurne jer je vani oblačno i opet pada snijeg :/ Na suncu bi sigurno bolje izgledao.

I uzela sam novi top coat BTGN, fast dry. Predobar je. Osuši se za desetak sekundi. Obavezno ga kupite








25 comments:

  1. U senci izgleda skoro pa pastelno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da na svijetlu je opet drugaciji....

      Delete
  2. Vauuuu, baš ti lijepo stoji! *o*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I zaboravila sam te pitati, jesi li btgn kupila u dmu?

      Delete
    2. Hvala. Da dm, mada ga ima i u mileru

      Delete
  3. Svejedno je jako lijep i na fotkama se ne vidi crta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma uzivo se bas vidi :/ mislila da ce bit bolji...

      Delete
  4. preluda je nijansa, a ja volim takve :D
    veliš, dobar je novi BTGN, ću da probam i to čudo :)

    ReplyDelete
  5. Boja je fenomenalna! Mozda su namerno napravili takvu formulu da ima taj plastican izgled. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A neznam sta su radili :D al bas je rijedak dosta

      Delete
  6. Lovely neon colour^^ I also have some neons with poor coverige... Since they are a bit too watery... And I was a bit confused when I went to the store and saw two new versions of BTGN top coat... I have the old version and I'm slowly running out of my bottle and I didn't know which one should I buy now, if the high gloss or fast dry... Since I'd love to get both effects xD xD But I think the fast dry is needed more.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well they both are very shiny but this new one is really fast drying :D in about 10sec is dry

      Delete
  7. Super mi je ova nijansa neonca,a BTGN fast dry sam već kupila :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni bas i he lici na neonca :D nije mat kad se osusi a vecina neonaca bude mat

      Delete
  8. obožavam ovakve bojice... ali mi sggm lakići redovito budu razočaravajući, zato ih baš i nemam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sve koje sam ja imala bas su bili rijetki

      Delete
  9. The color is very pretty!!! ;)

    ReplyDelete