March 30, 2013

Smart girls get more 122

Ovaj predivni lakić sam dobila od frendice još u 9.mj prošle godine. S tim da sam vidjela da ga opet imaju u proljetnoj kolekciji, s ovim istim brojem. Uglavnom sam ga koristila za nail art samo, nikad ovako preko cijelog nokta. A pošto nisam dugo rozu nosila... :D  Nemoram ni govorit da boja uopće nije realna :/ Vani opet kiša pada cijeli dan i oblačno je i katastrofa su mi slike ispale i uopće nisam zadovoljna. Uživo je više tamniji, ko ovak u bočici. Al ispod sam prvo stavila jedan pastelno rozi od Rimmela, i onda dva sloja ovoga. U bočici je više crvenkast a ovako je više roz ispao.








16 comments:

  1. baš je dobar! bude moj (uz još najmanje 2 laka iz proljetne kolekcije) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je super je, al dosta rijedak. Obavezno stavi ispod ili bijeli ili neki svijetlo rozi :)

      Delete
  2. Prelep je i sviđa mi se naziv marke laka :)

    ReplyDelete
  3. Obožavam rozu boju u zadnje vrijeme :) Tako da mi je ova manikura predivna, posebno na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
  4. Prelepa boja a nokti su ti savršeni :)

    ReplyDelete
  5. nije loša boja, ali mrzim kad moram stavljat 20 slojeva laka :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovdje su tri :P plus top coat. zato uvjek stavljam ispod neki pastelni jedan sloj pa onda ne treba puno stavljat neonca

      Delete
  6. sviđa mi se oblik tvojih noktiju... ;) inače su mi smart girls ok, makar ih ja koristim većinom za gradients.

    ReplyDelete