February 16, 2013

Njega noktiju

Pošto su neke od vas tražile da napišem kako njegujem nokte, pa evo jedan opsežan post :)

Za početak, za rašpanje koristim ovu Essence 2in1 profi file. Cijena: 15.90kn. Nije loša, traje dosta dugo, po par mjeseci. Uglavnom ih rašpam ravno, u oba smjera istovremeno. Čitala sam negdje da ih treba samo u jednom smjeru rašpat jer će inače biti lomljivi i pucat češće, al nije istina baš :D Ja ih stalno rašpam u oba smjera pa ne pucaju svejedno. Dužinu noktiju provjeravam tako da ih prislonim jedan uz drugog da vidim da li su isti. Neki put ih i sa strane izraspam da se ne sire.





Kao bazu koristim učvršćivač od Essence Ultra strong nail hardener. Cijena 17.90kn. Koristim ga već jako dugo i stvarno je odličan. Ubrzava rast i učvršćuje nokte. A traje mi i po 3mj.
Za suhu kožicu koristim Essence nail oil. Cijena: 17.90kn. Jako fino miriši. Brzo se upija. Uglavnom ga koristim ujutro i navečer. Isto piše da ubrzava rast. Mogu primjetit da mi brže rastu




Za odstranjivanje kožice koristim Essence 2in1 cuticle remover gel. Cijena: Nisam sigurna kolko je točno, al mislim da je negdje oko 18,19kn. Nanese se oko kožice, ostavi se da djeluje 1min i nakon toga sa štapičem drvenim (Štapići)  poguram kožicu prema natrag.



Odstranjivač laka koji koristim zove se Aveo. Cijena: 5.50kn. Uglavnom ga ima u Milleru samo. Za tu cijenu je skroz dobar. Ne sadrži aceton, fino miriši.



U slučaju da vam pukne nokat, nema brige. Tu je Essence fix it nail glue. Cijena: Oko 20-ak kn. Predobro je. Na palcu desne ruke mi je malo vrh se odlomio pa sam ga zaljepila. Taj isti vrh, ne neki umjetni, da nebi bilo zabune :D Evo već tjedan dana stoji, još se nije odlomio. U sekundi zaljepi. Kad nanesem ljepilo, nokat pritisnem na 5sek da se dobro zaljepi. U svakom slučaju, svakako ga isprobajte. Isplati se kupiti ga




Za uklanjanje laka oko kožice koristim Essence Nail polish corrector pencil. Cijena: 22.90kn. Ima fini miris trešnje. Ima zaobljeni špičasti vrh pa je odličan za brisanje laka oko kožice. Dosta dugo traje, imam ga već par mjeseci. I ima 3 zamjenska vrha.





I za kraj, evo mojih noktiju. Slika je malo starija, otprije par mjeseci, jer sam zaboravila uslikat prije nego sam stavila lak


I to bi bilo to. Ako vas još nešto zanima, slobodno pitajte ;)

14 comments:

  1. Nokti su ti fantasticni! Moracu probati ovaj lepak, deluje super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Probaj, stvarno je odličan. Dosta čvrsto zaljepi

      Delete
  2. Sve do ovog trenutka, mislila sam da imaš umjetne nokte :D imaš li nešto za listanje noktiju? To je moj najveći problem i zato ih nikad ne puštam.

    ReplyDelete
  3. hehe a kolko sam već puta pisala da sam ih skraćivala ;) ovaj essence ultra strong nail hardener ti je isto protiv listanja i pucanja. probaj ;)

    ReplyDelete
  4. Super post. Pri meni pa to Essence lepilo ne deluje najboljše. Noht drži skupaj kak dan ali dva, potem pa se mi začenja lomiti. Moram pa priznati, da imaš prekrasne nohte. Meni nikoli ne bi zrasli tako dolgi, ker so preveč krhki, pa sem že preizkusila razne utrjevalce, tablete z vitaminom b ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) neznam kako ti se brzo lomi. meni je ljepilo odlično. evo tjedan dana se drži a kolko sam puta već oprala suđe i kosu pa se nije odljepilo. neznam u čem je problem...

      Delete
  5. Odličan post! Kad sam vidjela o čemu se radi brže-bolje sam kliknula koliko me zanimao :D Tek sad vidim kako imam malo proizvoda za njegu noktiju. Trebao bi mi barem ovaj cuticle remover. I ja koristim Aveo odstranjivač. Za tu cijenu je čist dobar.Jedino što ga brže potrošim jer je slabiji nekako, više ga treba za uklanjanje laka. Ali mislim da se svejedno isplati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D Sjetila sam se da si ti tražila da napišem pa reko evo, a i da otklonim sumnje da imam umjetne nokte :D Ma meni se neda bacat novce na skupe odstranjivače. Ovaj mi je sasvim ok

      Delete
  6. ma đabe meni sva njega, moji nokti nikad neće bit ovakvi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :(( pa neko vrijeme su ti bili baš dosta narasli...

      Delete
  7. Zaintrigiralo me je ovo ulje, moram videti da li ima u najblizem DM-u :)). Divni nokti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) To ulje imaš svugdje, DM,Kozmo, Miler...

      Delete
  8. Super! Baš ću baciti pogled na ovo ljepilo.
    Meni isto narastu dugački, ali mi počnu pucati zato jer sam anemična pa ih ne mogu imati dugo tako dugačke. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta. Probaj koristit ovaj ucvrscivac mozda ti pomogne :)

      Delete