February 18, 2013

Moji nokti jednom davno...

Eh da, nisam ja oduvijek voljela duge nokte :D Evo kako su izgledali prije 3g. Nisam ih grizla samo sam ih rašpala skroz do mesa. Niti sam stavljala top coat, niti bazu, ni ulje za kožicu...ti su pojmovi bili strani za mene :D Jako dugo sam koristila samo crni lak, poslje sam počela malo i druge kupovat, sve skupa sam ih imala 4 možda. I onda sam se malo pomalo navukla na forum i tamo gledala lijepe, uredne, duge nokte pa sam i ja dobila želju imat takve. Al počela sam ih puštat tek u 6.mj 2011.g.

So this is how my nails looked like 3 years before. I didn't bite them, I just cut them to do fingertips. And then ih the 2011. I fall in love in long nails and just let them grow.

Slike sam stavila u link da ne kvare izgled bloga :D I na ovoj prvoj slici, nije kožica tolika, nego jednostavno nisam htjela lakirat skroz do ruba :D  


Slika 1

Slika 2

Slika 3

Uostalom nemate razloga ne vjerovat, odaje me sitni madež na lijevoj ruci :P


Slika 4

28 comments:

  1. eto što znači kad se nešto hoće, svaka čast :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :P za sve je "kriv" forum.hr :D

      Delete
  2. slična priča i kod mene :D nigdje bez crnog laka haha, a o full kratkim noktima da ne pričam. sad me sram kad vidim prvi post s nalakiranim noktima na svojem blogu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam crni lak znala imat i po godinu dana da ga ne potrošim, a nosila sam ga na noktima dok zadnji komadić laka nije otpao :D ajme strašno :D :/

      Delete
  3. slicnu su i moji izgledali...a koji nail art sam znala imat :fp: :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nisam ni znala za pojam nail arta-a :D

      Delete
  4. Svaka cast! Ja sam pre 3-4 godine imala katastrofa nokte, sada se jos oporavljaju, ali mnogo su bolji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sigurno nisu bili gori od mojih :D

      Delete
  5. Ko bi rekao! O.O Kod mene je obrnuta situacija. :D Ja sam imala mnogo duze nokte godinama al sad mi malo kraci vise odgovaraju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ljudi se s godinama mjenjaju :P ja sam rekla da nikad neću imat duge nokte :D

      Delete
  6. Kako volim ovakve slike :D
    Vidi se napredak u svakom smislu i to je ono što je za svaku pohvalu i naklon, lepo je kada izvučemo ono najbolje!

    ReplyDelete
  7. Pandora s kratkim noktima :o Bogme si daleko stigla. Svaka čast. Baš si inspirativna, osobito ova zadnja fotka. Tako ni mene nije zanimala šminka ni moda ni nokti ni ništa dok nisam počela pratiti fashion i beauty blogove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Haha da užasni su bili. Da nisam počela pratit po forumima, i dalje bi bili takvi :D

      Delete
  8. Ovo je ko da gledam sebe u 2-3 srednje..... S tim da ja nisam uopće lak koristila.

    Ako se dobro sjećam u jednom od tvojih postova sam pročitala da treniraš taekwondo, pa me zanima KAKO s tim noktima??? Jer ja treniram boks i dosta mi je teško što se tiće noktiju....

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mi se više tučemo s nogama :P udarci rukama su zabranjeni, osim šaka u trbuh(štitnik) al jako rijetko. zato mi je lakše nego tebi na boksu, pošto se vi više šaketate :D

      Delete
  9. Da mi je neko pričao, nikad mu ne bih verovala, uvek se divim tvojim noktima... :) Svaka čast za napredak, moram pokazati ovo kao podsticaj drugaricama koje grickaju nokte, da vide kako je lepše kad su dugi :)

    ReplyDelete
  10. Pratim te već dugo preko teme na forumu.hr, i vidjeti ovo je totalni ŠOK! Nokti su ti sada divni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) A stavljala sam ih i na forum dok su bili tako kratki :D

      Delete
  11. I ja sam imala fazu kada sam samo nosila crni lak za nokte :D Nikada nisam puštala nokte, a kada sam ih krenula puštati (oko 17-te godine) srećom imala sam kolegicu koja me naučila što je to nadlak, ulje, kako srediti kožicu tako da gledajući svoje starije fotografije moji nokti se ne razlikuju (jedino je lak drugačiji, jel) :D

    Nokti su ti sada vrh i imaš radi čega biti ponosna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja sam tek u srednjoj školi počela lakirat i to crni samo :D I onda malo pomalo su me počeli zanimat lakovi, dugi nokt i tako je sve počelo ;)

      Delete
  12. Oh god! Those short nails don't even look like yours xD I'm used to long nails with you and even your hands look different with them xD Such a huge difference. And also the polish looks much different now, you seem to have different choice for manicures (well, also because on longer nails much more various designs can be done than on short..) And they are so shiney now^^ But I guess it's just with time and people getting older... Few years ago my nails used to be a short trash! xD xD Now I almost wouldn't go out of my house without polished nails xD I'm obsessed with polishes and take care of my nails a lot... When I see some old pictures of my nails, I'm like - eww, so ugly xD xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well yes they are :D Ugly I now :/ Now I use top coat, before I didn't use it. I keep this pictures for a memory :D

      Delete
  13. Izgleda mi kao da ti je baza nokta veća - kako si to uspjela? Moja baza je jaaaako mala i moram ih dugo puštati da liče na nešto i da pređu jagodicu prsta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kozicu sam sredila s onim gelom za odstranjivanje pa ispada veca ;)

      Delete