March 30, 2012

Pink and black

Evo novih :) Ovaj rozi lak je Constance Carol. Njega sam pronašla na tržnici (Karlovac) za 12kn. Al stvarno je lijepa boja. Crni je od essence nail art stampy polish. Namjenjen za štambiljanje al ja ga koristim za crtanje jer je dosta gust. A crte sam radila s kistom od tip paintera jer je dosta tanak i dugačak. Bijeli kao podloga je od Essence pro white french, dva sloja. I kao top coat Essence better then gel nails. S njim mi lak traje i po tjedan dana čak, isprobano :)


4 comments:

  1. bravo,samo tako naprijed! mala sugestija, ubaci malo teksta, npr.koje si lakove koristila i to... ;)

    ReplyDelete
  2. Wow, svaka čast! Jako dobro radiš!
    Slažem se da malo ubaciš tekstića, da možemo probati napraviti i mi sa sličnim lakićima!
    Stvarno svaka čast! <3

    ReplyDelete
  3. hvala puno :) ok, budem dodala koje sam lakove koristila

    ReplyDelete